W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zarządzenie nr 16 w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji majątku (16/2007)

XML

Treść

ZARZĄDZENIE   NR  16/2007

 

 

Dyrektora  Miejskiego  Zespołu  Obsługi  Szkół  i  Przedszkoli

w  Jastrzębiu  Zdroju

z  dnia  27.12.2007 roku

 

 

w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji majątku

 

 

     Działając na podstawie przepisów art. 26 ustawy o rachunkowości z dnia  29 września 1994 roku (t.j. Dz.U. Nr 76 z 2002r., poz. 694 z późn. zm.)

 

 

zarządzam:

 

 

1.Przeprowadzenie inwentaryzacji majątku w formie spisu z natury:

 

a) rodzaj inwentaryzacji: okresowa,

b) rodzaje inwentaryzowanych składników majątkowych: aktywów pieniężnych, druków ścisłego zarachowania, środków trwałych, pozostałych środków trwałych.

 

2.Osoba materialnie odpowiedzialna: Marianna Pietrzyk, Bożena Foksowicz.

 

3. Termin rozpoczęcia 27.12.2007 roku, zakończenia 14.01.2008 roku spisu z natury.

 

4. Do przeprowadzenia spisu z natury wymienionych składników majątkowych wyznaczam zespół spisowy w następującym składzie:

 

Górecka Urszula                     -          przewodnicząca,

Sołtys Iwona                         -          zastępca przewodniczącego,

Dziedzińska Bożena                -           członek,

Caputa Krystyna                    -           członek.

 

5. Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenia spisu z natury.

 

6. Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 31.12.2007 roku.

 

7.Arkusze spisowe wydano przewodniczącemu komisji inwentaryzacyjnej, który sprawuje nadzór nad pracą zespołu spisowego.

 

8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.