W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Międzyszkolnym Ośrodku Sportowym

XML

Treść

Regulamin naboru pracowników

na wolne stanowiska urzędnicze w Międzyszkolnym Ośrodku Sportowym

w Jastrzębiu Zdroju

 

Celem regulaminu jest ustalenie zasad zatrudniania na wolne stanowiska urzędnicze

w Międzyszkolnym Ośrodku Sportowym w Jastrzębiu Zdroju w oparciu o otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowiska pracy.

 

§ 1

1. Zgłoszenie wolnego stanowiska pracy wraz z opisem zadań oraz kwalifikacji i  wymagań  niezbędnych na danym stanowisku sporządza dyrektor MOS.

2. Zgłoszenie wolnego stanowiska obejmuje:

1) określenie stanowiska urzędniczego,

2) określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe,

3) wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym,

4) wskazanie wymaganych dokumentów.

 

§ 2

1.Procedurę naboru na wolne stanowiska urzędnicze przeprowadza dyrektor MOS.

 

§ 3

Do etapów  naboru zalicza się:

1) ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym oraz o naborze kandydatów na to stanowisko,

2) składanie dokumentów naboru,

3) ocena formalna dokumentów naboru,

4) analiza dokumentów pod kątem przydatności do pracy na samodzielnym stanowisku,

5) przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z wyłonionymi kandydatami na wolne stanowisko.

6) sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze,

7) podjęcie decyzji o zatrudnieniu i podpisaniu umowy o pracę,

8) upowszechnienie informacji o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze.

 

§4

1. Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym umieszcza się obligatoryjnie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta.

2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze zawiera:

1) nazwę i adres jednostki,

2) określenie stanowiska urzędniczego,

3) określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe,

4) wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym,

5) wskazanie wymaganych dokumentów,

6) określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

3. Ogłoszenie zamieszcza się w BIP oraz na tablicy informacyjnej przez okres 14 dni kalendarzowych.

 

§5

1. Po ogłoszeniu o naborze w BIP i na tablicy informacyjnej przyjmowane będą dokumenty naboru od kandydatów zainteresowanych pracą na wolnym stanowisku urzędniczym.

2. Dokumenty naboru składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie mogą być przyjmowane tylko po umieszczeniu ogłoszenia o organizowanym naborze na wolne stanowisko urzędnicze i tylko
w formie pisemnej.

3. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów naboru drogą elektroniczną.

 

§ 6

1. Po upływie terminu złożenia dokumentów, określonych w ogłoszeniu o naborze umieszcza się
w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone
w ogłoszeniu.

2. Lista, o której mowa w ust. 1 zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

3. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonymi w ogłoszeniu
o naborze.

 

§ 7

1. Przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami w celu sprawdzenia ich predyspozycji
i wiedzy z zakresu wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

 

§ 8

1. Po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej zostanie wybrany kandydat,  który spełnia w/w kryteria.

 

§ 9

1. Z przeprowadzonej procedury naboru sporządzany jest protokół.

2. Protokół naboru zawiera:

1) określenie stanowiska,

2) liczbę kandydatów,

3) imiona, nazwiska i adresy pięciu najlepszych kandydatów uszeregowanych według spełnienia przez nich wymagań określonych w zgłoszeniu.

4) informację o metodach i technikach naboru,

5) uzasadnienie dokonanego wyboru.

 

§ 10

1. Informacje o wynikach naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku, gdyby w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.

2. Informacja, o której mowa w ust.1, zawiera:

1) nazwę i adres jednostki,

2) określenie stanowiska urzędniczego,

3) imię i nazwisko wybranego kandydata,

4) miejsce zamieszkania wybranego kandydata w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,

5) uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata albo uzasadnienie niezatrudnienia żadnego kandydata.

3. Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta przez okres co najmniej 3 miesięcy.

4. Jeśli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokóle tego naboru.

 

§ 11

1. Dokumenty naboru kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.

2. Dokumenty naboru osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole jako 5 najlepszych kandydatów, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną prze okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego.

3. Dokumenty naboru pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.