Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Międzyszkolnym Ośrodku Sportowym
XMLTreść
Regulamin naboru pracowników
na wolne stanowiska urzędnicze w Międzyszkolnym Ośrodku Sportowym
w Jastrzębiu Zdroju
Celem regulaminu jest ustalenie zasad zatrudniania na wolne stanowiska urzędnicze
w Międzyszkolnym Ośrodku Sportowym w Jastrzębiu Zdroju w oparciu o otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowiska pracy.
§ 1
1. Zgłoszenie wolnego stanowiska pracy wraz z opisem zadań oraz kwalifikacji i wymagań niezbędnych na danym stanowisku sporządza dyrektor MOS.
2. Zgłoszenie wolnego stanowiska obejmuje:
1) określenie stanowiska urzędniczego,
2) określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe,
3) wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym,
4) wskazanie wymaganych dokumentów.
§ 2
1.Procedurę naboru na wolne stanowiska urzędnicze przeprowadza dyrektor MOS.
§ 3
Do etapów naboru zalicza się:
1) ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym oraz o naborze kandydatów na to stanowisko,
2) składanie dokumentów naboru,
3) ocena formalna dokumentów naboru,
4) analiza dokumentów pod kątem przydatności do pracy na samodzielnym stanowisku,
5) przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z wyłonionymi kandydatami na wolne stanowisko.
6) sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
7) podjęcie decyzji o zatrudnieniu i podpisaniu umowy o pracę,
8) upowszechnienie informacji o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
§4
1. Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym umieszcza się obligatoryjnie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta.
2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze zawiera:
1) nazwę i adres jednostki,
2) określenie stanowiska urzędniczego,
3) określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe,
4) wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym,
5) wskazanie wymaganych dokumentów,
6) określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
3. Ogłoszenie zamieszcza się w BIP oraz na tablicy informacyjnej przez okres 14 dni kalendarzowych.
§5
1. Po ogłoszeniu o naborze w BIP i na tablicy informacyjnej przyjmowane będą dokumenty naboru od kandydatów zainteresowanych pracą na wolnym stanowisku urzędniczym.
2. Dokumenty naboru składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie mogą być przyjmowane tylko po umieszczeniu ogłoszenia o organizowanym naborze na wolne stanowisko urzędnicze i tylko
w formie pisemnej.
3. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów naboru drogą elektroniczną.
§ 6
1. Po upływie terminu złożenia dokumentów, określonych w ogłoszeniu o naborze umieszcza się
w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone
w ogłoszeniu.
2. Lista, o której mowa w ust. 1 zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
3. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonymi w ogłoszeniu
o naborze.
§ 7
1. Przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami w celu sprawdzenia ich predyspozycji
i wiedzy z zakresu wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
§ 8
1. Po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej zostanie wybrany kandydat, który spełnia w/w kryteria.
§ 9
1. Z przeprowadzonej procedury naboru sporządzany jest protokół.
2. Protokół naboru zawiera:
1) określenie stanowiska,
2) liczbę kandydatów,
3) imiona, nazwiska i adresy pięciu najlepszych kandydatów uszeregowanych według spełnienia przez nich wymagań określonych w zgłoszeniu.
4) informację o metodach i technikach naboru,
5) uzasadnienie dokonanego wyboru.
§ 10
1. Informacje o wynikach naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku, gdyby w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
2. Informacja, o której mowa w ust.1, zawiera:
1) nazwę i adres jednostki,
2) określenie stanowiska urzędniczego,
3) imię i nazwisko wybranego kandydata,
4) miejsce zamieszkania wybranego kandydata w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,
5) uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata albo uzasadnienie niezatrudnienia żadnego kandydata.
3. Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta przez okres co najmniej 3 miesięcy.
4. Jeśli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokóle tego naboru.
§ 11
1. Dokumenty naboru kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
2. Dokumenty naboru osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole jako 5 najlepszych kandydatów, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną prze okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego.
3. Dokumenty naboru pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.